Ettevaatust IMP Baltic kataloogi tellimisega

Jälle on hakanud kasutajate postkasti saabuma kirjad postimüügikataloogist IMP Baltic, mille eest Tarbijakaitseamet on  hoiatanud juba nii 2004 kui ka 2007 aastal –  UAB IMP Balticust tellides tasub olla tähelepanelik .

Küllap oodati, millal asi maha rahuneb ja nüüd siis hakati jälle ka eesti rahvast lollitama. Mina sain selle kirja täna hommikul. Vajutades lingile “ütlen Jah”, seotakse end pikaajaliste lepingutega, mille tõttu võidakse ettevõttele võlgu jääda.

Esimene asi, mis taoliste kirjade saabumisel tuleb teha, on uurida firma enda kohta. Lüües Google otsingusse nime „IMP Baltic“ sain üsna hirmutavaid tulemusi.

Tarbijakaitse hoiatusest varasematel aastatel:

„Antud ettevõte pakub kaartide komplekte, näiteks «Tere, olen sinu arvuti», «Koduarsti ABC», «Unelmate aed» ja «Loomariigis».

Paraku on antud teemal laekunud tarbijakaitseametile aastate jooksul ka suhteliselt palju kaebusi, sest inimesed on endale üllatuseks jäänud ettevõttele võlgu, mistõttu on nõuded jõudnud ka inkassofirmasse.

Võlgu jäämise põhjuseks on asjaolu, et paljudele inimestele laekub postkasti firma pakkumine tellida üks või teine eelnimetatud kaardikomplektidest, koos esimese tellimusega saadetakse ka tasuta kingitus ning maksta tuleb vaid saadetise postikulu. Soovi avaldamiseks piisab kupongi täitmisest.

Kahjuks ei pööra inimesed sageli piisavalt tähelepanu tellimuse tingimustele, mille järgi kaasneb kupongi täitmisega ning kingituse saamiseks soovi avaldamisega ka automaatselt lepingu sõlmimine, ning seejärel hakkab inimesele regulaarselt saadetisi ja ka arveid saabuma.”

Loe veel siit:

http://www.ap3.ee/?PublicationId=31503ED6-39D4-4163-9D98-74AA1E3959CE&code=3148/uud_uudidx_314803

http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=291875

http://www.postimees.ee/041004/online_uudised/146410.php

5 thoughts on “Ettevaatust IMP Baltic kataloogi tellimisega”

  1. alles mingi ala 4 nädalat tagasi tuli mulle mailile Õnnitleme – tutvustav saadetis väärtusega 500 EEK. Tutvustava saadetise saan tasuta. Tasun üksnes pakkimis- ja postikulud – 20,90 krooni. Tellisin ka pulli pärast, sest ainult 20 eeku, et näha mis see asi endast kujutab. Kui Te ei loobu tellimusest 10 päeva jooksul alates näidissaadetise kättesaamisest, siis saadame Teile iga 3-4 nädala tagant kodusel aadressil väljaande „Speak English!” 9 uuest kaardist ja 1 CD-plaadist koosneva komplekti. Sain kätte 11.03.2010 ja loobusin 16.03.2010. Sain vastu kirja, et loobumist arvestati, aga juba suudeti välja saata esimene osa 149 eeku ja veel üks tutvustav pakk 179 eeku. Kirjutasin neile vastu, et neil polnud alust neid välja saata kuna neil endal on sellised reeglid tehtud ja neil pole ka mitte midagi selle vastu teha. Oma viga kui saatsid välja, nende enda reeglid räägivad nende enda tegudele vastu ja mul on õigus!!

  2. Vaevalt, et neile vastu kirjutamine midagi aitab. Kui lugeda juba varem tekkinud taolisi olukordi, siis IMP Baltic on ikkagi leidnud õige tee, kuidas kannatajalt saadaolev raha välja nõuda – see rahasummanõue, mis on juba teele saadetud. Kui raha jäetakse maksmata, siis on võimalik, et nad keeravad sellele ka veel intressid peale.
    Kõige parem oleks antud juhul koheselt pöörduda Tarbijakaitse poole http://www.consumer.ee/?id=1594 – rääkida probleemist ja küsida nendelt nõu. Sellega sa kindlustad oma seisukohti ja tõenäoliselt jääb ka taganemistee, kuna Tarbijakaitse peaks suutma selles suhtes kannatajat aitama.

  3. Juba jälle on UAB “IMP Baltic” oma saadetistega inimesi tülitama hakanud. 29.12.2011 saabus posti teel CD “Klassikalise muusika suurkujud” mida pole tellinud. Miks kasutab minu isikuandmeid mingi välismaine firma oma kauba levitamiseks?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga